Zwroty i reklamacje

Fachową pomoc techniczną zapewnia producent, firma Newell Poland.

Prosimy o kontakt z Infolinią DYMO pod numerem telefonu 22 306 06 92.
Pracownicy wsparcia technicznego udzielą porad i wskazówek, a w przypadku konieczności naprawy lub wymiany urządzenia poinstruują o procedurze i m.in. utworzą zlecenie odbioru od Państwa urządzenia i dostawy do serwisu.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów w kontakcie ze wsparciem technicznym i serwisem DYMO.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@e-dymo.pl. Formularz zwrotu prosimy wysłać wraz ze zwracanymi produktami.
Prosimy o dołączenie do paczki z formularzem i zwracanymi produktami wszystkie otrzymane z nimi akcesoria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl